A Ghost of Tsushimát a Suck Punch Productions készíti amely a Sony egyik legnagyobb leány vállalata. A stúdió korábbi munkája magában foglalja a PlayStation 3 és 4 hírhedt játéksorozatait, valamint a Sly Cooper trilógiát a PlayStation 2-őn. A Ghost of Tsushimát 2017 októberében mutatták be először a Párizsi Játékok Hetén.
Hol fogjuk nyüstölni az ellent, és mikor?
A játék helyszine Tsushima szigete Japánban. 1274-et írunk a nagy Mongol megszállás évét. Ahol a Mongolok járnak ott csak pusztulást hagynak maguk után, sajnos a honos őrzők a Szamurájok sem voltak kivételek.
Kit irányíthatunk?
Jin Sakai-t azaz az utolsó Szamurájt alakítjuk aki a kardján kívül csak a Szamuráj tanításokra hagyatkozhat. Őt Daisuke Tsuji szinkronszínész fogja életre kelteni. A mindig jelen lévő mongol konfliktuson kívül a Sucker Punch nem sokat beszélt Jinről.
Milyen lesz a felfedezés élménye?
Még nem tudjuk a Tsushima nyitott világának pontos léptékét, de biztos hogy lehetőséged van azt szabadon felfedezni azt saját akaratod szerint, a magasodó hegyektől a rejtett szentélyekig. Futhatsz gyalog, a felrobbantott falakon és a sziklafalakon, hívhatsz lovat hogy 4 lábon gyönyörködj a tájon vagy a sűrű erdők rejtelmeiben. A világ buja részletekben gazdag, úgy néz ki hogy nem lesz elég egyszer átmenni azon az erdőn valószínűleg lesz mit látnunk.
A Sucker Punch nagy erőfeszítéseket tett a képernyőn megjelenő információk minimalizálása érdekében.
Hogyan navigálok majd a világban?
A látott felvételekben nincs olyan útvonalpont, amely megmutatná, hová kell menned. A játékosnak magának kell készíteni egy térképet amelyen a kívánt helyre kell összpontosítania. Jin ezután virágot dobhat a levegőbe, hogy megváltoztassa a szél irányát a rendeltetési hely felé mutatva. Ezt az irányító szélnek nevezett műveletet úgy hajtjuk végre, hogy jobbrát nyomunk a kontrolleren . Ez megjelenít egy távolságmérőt a képernyő bal felső sarkában, amely megmondja Jinnek, hogy mekkora távolságot kell megtennie. Ha a helyes irányba halad, a szélnek hátul kell lennie, és a szám csökkenni fog, de a szám nem marad ott sokáig.
Mennyire lesznek változatosak barangolásaink?
A stúdió szerint a felfedezés sokféle módon járható lesz. A játékos nyilvánvalóan bemehet új területekre, hogy tárgyakat keressen, de a vizuális útmutatások segítik őket az érdekes pontok felé vezetésében. Ezek a tippek tartalmazzák a füstöt a láthatáron, furcsa alakú fákat, valamint az állatokat és a madarakat, amelyek a helyes irányba vezetnek. A felfedezés során látni fogja, hogy a világ életben van, tele vadvilággal és emberekkel, akik üzleti tevékenységüket folytatják. Lehet, hogy látja a kettőt egyesülni, és segítségre kerülhet, ha valakit megtámad egy állat .Jin szentélyeken keresztül juthat a tapasztalati pontokhoz amik vagy a karizmáját fejlesztik vagy más egyéb tulajdonságait. Minden szentélynek megvan a maga erőssége.
Mikor jelenik meg?
Rövid késedelem után a Sony kitűzte a Július 17.-ét a Ghost of Tsushima megjelenésére.
Ti mit gondoltak vajon még egy Dark Souls ihlette játékot kapunk? Vagy most egy igazán új és kreatív tartalmat kapunk?